יום שני, 15 בדצמבר 2014

בת מצווה, בר מצווה ומבצע לסלווסטר…

אני מאוד אוהבת שמאתגרים אותי.
הילדים גדלים ופתאום הם כבר לא רוצים להיות פיראטים, נסיכות או אבירים.יש להם אהבות חדשות ותחביבים מיוחדים. הם מעריצים זמרים ולהקות ולאו דווקא אותנו…ואז מגיע אירוע גדול בחייהם והם רוצים לתת לו משמעות מיוחדת, משהו שיעמיד אותם במרכז וייחד אותם.
ORK_4204a
 
הנה שלוש דוגמאות המתארות את רצונות החוגגים מבחינת אופי האירוע והנושא שליווה אותו, ויכולות לתת השראה לאירוע שלכם:
בת מצווה לנוהר שרצתה להיות בארץ הפלאות ליום אחד
מאוד שמחתי לקבל את פנייתה של אמא של נוהר. זהו חלומה של כל מעצבת לקבל את “עליסה בארץ הפלאות” כנושא עיצובי. אני בטוחה שלכל אחד מכם עולות קונוטציות ותמונות מתוך הספר או הסרטים שראיתם. "עליסה" היא עולם ומלואו.
הדבר הראשון שעשיתי היה להעלות על הכתב את כל הקונוטציות שעולות לי, הדמויות, הצורות, הסיטואציות והמגוון האדיר של האביזרים הלוקחים חלק בסיפור. אח”כ מתחילים לסדר אותם לעיצוב כולל של החלל. האירוע התרחש באולם, נתבקשתי לעצב שני “שולחנות אבירים” שני שולחנות גדולים וארוכים למשפחה ובנוסף את מרכזי השולחן הנוספים ואת שולחן הקינוחים. הקינוחים עצמם היו של הקייטרינג של האולם ואנחנו הוספנו להם את התפאורה והגרפיקה. הצבעוניות שנבחרה: תכלת, צהוב, פוקסיה וירוק.
להלן התוצאות:
ORK_4158ametuktakot2a
ORK_4176a

“שולחנות האבירים” כוסו במפות ורודות עליהם ראנרים משובצים שחור/לבן. במרכז השולחן לכל אורכו הנחתי אביזרים הקשורים לאירועים שונים מתוך הספר. מסיבת התה עם הכובען המטורף, הארנב עם השעון, חיילי הקלפים וכל מיני ציטטות מתוך הספר.
ORK_4234aORK_4260a
קישוט לכוסות  השתיה בגוונים של תכלת, צהוב, פוקסיה וירוק עיצוב: אורית פרידמן ביצוע: פייפרבוטיק

ORK_4285a
את העוגה המשגעת עיצבה וייצרה מיטל איילון

ORK_4292a
ORK_4312a
ORK_4299
ORK_4255ORK_4389a
ORK_4379a
ORK_4403
בשולחן הקינוחים והממתקים ניתן דגש על חצר המלוכה של מלכת הלבבות, שיחי הורדים הנצבעים מלבן לאדום, ציפורי הפלמינגו ששימשו למשחק הקריקט חיילי הקלפים וכמובן שולבו עוד ציטטות מהספר.

בת מצוה לאורי שמעריצה את One Direction
כשאמא של אורי פנתה אלי לראשונה, לא היה לי מושג מי זו הלהקה המדוברת ואיך בכלל נגשים לעצב אירוע בנושא שאינו גשמי, כלומר, מדובר כאן בחבורה של חמישה בחורים ללא סמלים או סממנים יחודיים. התחלתי לחקור אודותיהם, חבורה מאנגליה שמדגישה את מוצאם- והנה יש לנו את צבעי האירוע- כחול /אדום/שחור/לבן. מה גם שהאם בקשה שנשלב משפטי מפתח מתוך השירים שלהם, משפטים שהשתלבו מצויין גם עם העובדה שהאירוע נחוג סביב חג האהבה.
האירוע התקיים באולם, היו דוכני אוכל (בופה) להם הוספתי נגיעות עיצוביות .
ORK_6072-36a
ORK_6068-32a
ORK_6075-38a
קישוט לכוסות השתייה באדום ושחור. עיצוב: אורית פרידמן, ביצוע: פייפרבוטיק
ORK_6118-51a
מתנות לאורחים: קופסת ממתקים נפתחת בריצרץ בפנים סוכריות סודה בצורת לב. המשפט לקוח מתוך אחד השירים של הלהקה. ביצוע: פייפרבוטיק
ORK_6130-55a
הכניסה לאולם , חלקי המשפט שאתם רואים בתמונה גם לקוח מתוך אחד השירים של הלהקה.
ORK_6101-46aORK_7901-345a
ORK_6114-50

בנוסף לקינוחים שסיפק האולם, בקשה האם להכין שולחן ממתקים לילדים. השולחן כמובן על טהרת הצבעים שנבחרו (אדום, כחול, שחור ולבן) עם אלמנטים שקשורים ללהקה ולאנגליה.

בר מצווה לנעם שמנגן בגיטרה ואוהב מוזיקה באופן כללי
הפעם היה יותר קל, האירוע היה אינטימי יותר, בחצר בית והנושא, פשוט יחסית-צבעים שחור/לבן, דפי תוים, מפתח סול ואביזרים מוזיקלים. החצר היתה מחולקת לשני אזורים: אזור הילדים שהיה מקושט דגלונים שיוצרו מדפי תוים ודגלונים נוספים בשחור לבן, היה בו קיר באורך 4 מטר ובגובה 2 מטר עליו הילדים למדו לעשות גרפיטי , עמדת שתייה עם בקבוקי זכוכית מצופים חבק מעוצב וממותג ועמדת המבוגרים איכותיים. ואזור המבוגרים, שהיה מקושט בפונפונים, מניפות וכדורים מנייר, הכל בצבעים שחור ולבן. באזור המבוגרים היה שולחן “פינגרפוד” ושולחן קינוחים המעוצבים בהתאם לקונספט.
ועכשיו לתמונות:
IMGP9172IMGP9175
קיר גרפיטי בניצוחו של האומן גיא פיטשון

IMGP9127IMGP9136
מרכזי  השולחן היו מגשי עץ צבועים בשחור עליהם משורטטים חמשות תוים ואגרטלי זכוכית בגדלים וצורות שונים עם פרחים לבנים

IMGP9129IMGP9133
שולחן המלוחים מעשי ידיה המופלאות של ליהי מ”מעשה במאפה

IMGP9210
מעמדים לקאפקייקס מתקליטי ויניל. העמודים מ-Buba

IMGP9272
IMGP9333
שולחן הקינוחים בשיתוף פעולה עם יואב דקלבאום

IMGP9344

מקוה שעזרתי להם לפחות קצת עם מחשבות על האירועים שלכם… ועכשיו מבצע לכבוד אירועי סוף השנה-הסילווסטר (אמנם לבת/בר מצווה אבל עדיין אירוע). אם אתם מארחים או מתארחים באירוע סילווסטר יצרתי ליין של ממתקים אלכהולים בדיוק בשבילכם. התקשרו 052-2633094, הזמינו, וקבלו הנחה של 10% על כל הזמנה.
88968e4eddcc133d22d9c2c5dffc8562
* התמונה להמחשה בלבד.
אירועי בר/בת מצווה קרדיטים:
עיצוב: “מתוקתקות-שולחנות אחרים לאירועים”
צילום: One direction ועליסה בארץ הפלאות: אור קפלן מוזיקה: מיכאל יאיר
קייטרינג: בר מצוה: “מעשה במאפה”
קינוחים: בשיתוף עם יואב דקלבאום
Technorati Tags: One Direction,מוזיקה,עליסה בארץ הפלאות,שולחנות קינוחים,אירועי קונספט,עיצוב קונספט